dlfox


gameriver

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشارجمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

داستان بازی از سری قبل Call of Juarez سر چشمه میگیرد و برای آنهایی که میخواهند بهتر از داستان بازی اطلاع پیدا کنند باید سری قبل را بازی کرده باشند. داستان بازی مربوط به دو برادر به نام های thomas و ray (در عنوان...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (84,25 از 5)

داستان بازی از سری قبل Call of Juarez سر چشمه میگیرد و برای آنهایی که میخواهند بهتر از داستان بازی اطلاع پیدا کنند باید سری قبل را بازی کرده باشند. داستان بازی مربوط به دو برادر به نام های thomas و ray (در عنوان قبلی حضور داشته) است .این دو برادر عضو نیروی ارتش هستند اما به دلایلی که در طول بازی معلوم میشود از ارتش اخراج شده وحالا باید به خانه خود برگردند اما آنها در این اوضاع با جسد کشته شده والدین خود روبه رو شده و باید انتقام مرگشان را گرفته و برادر کوچکتر خود را سرپرستی کنند ولی اوضاع همین طور باقی نمانده ، ray  و thomas در این بین با دختری آشنا می شوند و برای به دست آوردن آن دچار اختلاف می شوند. اما هدف اصلی آنها همان هدف کاراکتر بازی قبل (BILLY) یافتن طلاهای خوارز هست .

| دانلود نسخه فشرده  بدون حذفیات  با حجم ۱٫۲ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

 Call Of Juarez Bouns In Blood یک گیم پلی وسترن را بهینه سازی کرده است در این نسخه از بازی گیم پلی ارتقا یافته و موارد منفی نسخه قبل حدف شده است ولی با این حال موارد منفی جدیدی در بازی یافت میشود. در طول بازی شما باید کنترل یکی از دو برادر را در دست بگیرید که هر کدام گیم پلی خواصی دارند که با انکه در میزان دقت در تیراندازی و چابکی با هم متفاوت هستند ولی در کل مانند نسخه اول بازی تغییر گسترده ای ندارند . البته در مراحلی از بازی مجبور هستید کاراکتر دیگری را کنترل کنید که با انکه به نسخه اول شباهت دارد ولی بازی را معماگونه نخواهد کرد. محیط بازی گسترده است و حس غرب وحشی را به شما منتقل خواهد کرد . در طول بازی به شهرهای کوچکی خواهید رسید و در آنجا شما میتوانید با بعضی از زورگویان دوئل کنید و از دیگران دزدی کنید که با وجود کلانتر و دسته اش کار راحتی نخواهد بود. تنوع اسلحه ها هم خوب است و تیر اندازی و هدف گیری بستگی به حرفه ای بودن کاراکتر دارد که متنوع است ولی حالت جدیدی بنام Concentration Mode در بازی اضافه شده که برای کاراکتر ها متفاوت است که کارایی آن به اینصورت است پس از هدف گیری چند نفر بصورت خودکار بر روی آنها شلیک میشود که بسیار کارا و لذت بخش است. همین اسلحه ها هم امکان اپگرید دارند که با این عمل سرعت و قدرت بیشتری را در بر میگیرد. اما هوش مصنوعی بازی کاملا دگرگون شده است و دشمنان شما بخوبی شلیک و سنگر گیری میکنند که با توجه به مهارت متفاوت آنها میزان دقت و سرعت آنها فرق میکند. بازی Call of Juarez در زمان عرضه یکی از زیباترین بازی ها از نظر گرافیک بود و Bound in Blood نیز به همین صورت می باشد . گرافیک در بازی واقعا زیبا دیده می شود و مهمترین خصوصیت آن نبود باگ در بازی است . محیط های جنگلی ، خانه های چوبی ، آب ، محیط های مه آلود و… به بهترین نحو خلق شده اند . با توجه به اینکه سازندگان از موتور گرافیکی Chrome Engine استفاده کرده اند سایه ها و نورپردازی نیز به بهترین نحو خلق شده اند . اکثر مراحل بازی در روشنایی روز و محیط های باز انجام می شود و گرافیک بازی یه خوبی قابل قضاوت است . درختان به زیبایی استوار و آب به شکل طبیعی جاری و صداهای پرندگان و گرگ ها و همچنین رودخانه هایی که از شما دور نیستند ، شما را در یک جنگل کاملا پویا و زنده قرار می دهد.

 حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
Processor: ۲٫۱۳ GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon 64 X2 5600+ or better
Memory: ۱ GB RAM
Graphics: ۵۱۲ MB DirectX 10–compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX: ۹
Hard Drive: ۶ GB HD space

 

تصاویر محیط بازی :

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار07 شهریور 1393
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات 3 نظر
نویسندهdlfox
تعداد دانلود12185
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

3
دیدگاه کاربران عزیز
  1. دانیال007

    سلام.ببخشید این سوالم خیلی مهمه.من این بازی رو برای مولتی پلیر میخوام.خواستم بدونم این مولتی پلیر این بازی حذف شده یا نه یا اصلا کار میکنه مولتی پلیرش

    می پسندم 4
    نمی پسندم 1
  2. ss

    لینک خرابه

دیدگاه ها بسته شده است

, , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON